Du är tätt vid min rygg, äntligen somnar du om

Haha, jag vaknade i natt av att jag blev biten i axeln. det är precis så skumt som det låter, någon (Peter) bet till så hårt så jag vaknade. och jag helt yrvaket "men aj, vad gör du?" då vaknade han med, fast av att han bet, inte blev biten. och sa "oj, jag drömde att jag blev tatuerad och att det var någon som höll fast mig så jag försökte ta mig loss" haha, jag dör. tur att man har roligt tillsammans..!?

Postat av: luoi

sötnötar

2009-05-05, 16:05:02 - URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: Pr

Jag trodde väl aldrig att jag skulle vara så rädd för att tatuera mig..

2009-05-06, 15:34:31 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!