Will you talk if I listen

Såhär känner jag just nu:

och jag är garanterat inte den enda i min klass (i den här världen) som känner så just nu. men jag ska nog överleva detta också. hoppas jag.

Igår var det iaf ganska fullt upp (inte bara plugg) nämligen så att jag o Peter tog oss till blodcentralen och testade oss (för HIV), för att se om vi får bli blodgivare! får väl svar om några veckor skulle jag tro. jag får dock inte lämna blod förens i februari (om jag nu blir godkänd) för om man har tatuerat sig så måste det gå 6 månader och det har ju bara gått 3! så så var det med det. det gick bra att ta blodprov o sådär men det slutade ju inte blöda efter så hon fick plåstra om mig ordentligt. vilket senare resulterade i att jag nu har onda märken (ett märke som gör ont) av plåstret, inget ont av sticket dock. efter det käkade vi lunch och strosade lite och kom hem. peter orkade inte åka tillbaka till jobbet, inte så otippat. jag fortsatte mitt pluggande och vid halv 5 ringde Emily och vi möttes upp och tog oss till Puma affären i Gallerian. Puma är nämligen våra sponsorer så då får vi handla billigare där och det var vad som skulel göras igår, vi bestämde oss för en track jacket som vi ska ha på våra borta matcher (istället för dom rosa förra året) dom är riktigt snygga så hoppas dom kommer snart!

efter detta kom Peter och mötte upp Lisa och Björn och mig och vi gick o käkade middag. sen bar det av till Södra teatern där Anna Ternheim skulle stå för kvällen underhållning! vilket hon givetvis gjorde med bravur. vilken kvinna! det är helt galet! hon står där så sårbar och gömmer sig bakom sin gitarr. det var sjukt vacker och tog slut alldeles för fort. (parentesen i detta stycke är att Melissa Horn satt i baren med ett glas rött och skulle också avnjuta Anna, jag stirrade såklart som en nörd)

och en (färg)glad & höstig bild på min love på våran kärlekspromenad i Hagaparken för några helger sedan.

Idag är det bara mer plugg som gäller men ska brygga mig lite kaffe nu. sen är det träning 19-22, härligt. Imorgon är det plugga med Mia & sara (hoppas jag, krya på dig Devin!), hoppas vi får lite grepp o självförtroende till måndag. need it.

 

Över & Ut.

Postat av: Pr

Håll ut älskling!



Har ni fått ihop någon namninsamling eller något nu då? Jag ringer nog snart..



Heja höstpromenader!

2009-11-26, 14:21:47 -
Postat av: Mia Såjävlasnygg Sexbomb

tror minsann du läser om piagets fyra stadier :) Va anser du om assimilation?

2009-11-26, 15:35:32 -
Postat av: Hannah

MÄH!

Till mentalskötare jue :P

2009-11-26, 17:02:30 - URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

vad kul, jag hoppas på vinst för er! =) vart ska ni spela då?

spännande med tenta (vad handlar den om?), lycka till! kommer inte vara några problem för dig, det vet jag. <3

2009-11-26, 20:50:35 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Hannah

sant, men inte om man blir avbryten hela tiden av - Mamma!, Mamma titta, Mamma koooom, Mamma mamma mamma..



Socionom är typ världens bästa utbilning, om man hittar ettt jobb sen :P

Kanske ska du bli biståndshandllägare? Eller jobba inom familjeenheten? dom behöver folk med lite stake i. Folk som idioter lyssnar på ;)

2009-11-27, 07:51:54 - URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!