you're playing with my mind

Gårdagen bestod av plugg med Mia&Sara som sagt, kanske lite annat också. men inte så mycket... haha.

och nu sitter jag på bussen med gänget på väg till Lindesberg för match som börjar 14. (jag drömde att vi vann med 3-0 så det kanske löser sig?) jag o SaraMild har ätit lussebulle som Peters syster bakat o druckit kaffe, lite mys sådär. Ikväll blir det lite fest, förmodligen mycket. men ska jag försöka plugga lite imorgon ju så man måste ju vara lite i shape! haha. nåjaö. nu ska jag tagga till den här skitdåliga bitchvolleybollfilmen vbi tittar på....

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!