And I'm on fire for you, clearly

Men vaaaa?! här har det ju hänt lite ändå... eller? lite rosa-vibbar tycks minsann ha återkommit! isn't it looovely? och jag sa lite fint till Peter att jag nog tyckte vi skulle ta tag i den lite och den killen är ju itne som jag  slifs-slafs så var vi klara för denna gång, pill hit o pill dit, så himla bra ska det vara.. så några justeringar kommer förmodligen ploppa upp eftersom "klockan är ju över tolv Cecilia!"  och för killen som har ett jobb att åka till morgonbitti så var det ju läggdags nu... nåja, tack Love!

tänkte bara lägga upp en liten fin bild dårå; "åh köttbullar" tänker ni, jag tänker att det bakas alldeles för lite här så när jag skulle vara hygglo och göra chokladbollar (kakao införskaffades förra veckan) så fanns varken pärlsocker eller cocos.. så ja, det ser ut som köttbullar istället.. tror dock inte att det blir någon vidare hit med makaroner o ketchup till....


natti för denna gång.
Postat av: sara

nämen va fint det var här då!! saknar dig ju baby

puss

2009-10-06, 23:16:21 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!