Call it confusion in the best way possible

Det har varit en volleyboll-ledig helg! inte illa...! men istället har vi målat o målat o målat... typ så känns det. bjöd in familjen som skulle få hjälpa till att måla. i fredags bowlade jag innan träningen med svärföräldrarna (och peter då) och sen var vi hemma hos dom på lördagkvällen o kollade fotboll. sen har som sagt min familj varit hör lördag o söndag, så det har varit en riktigt familjehelg. men nu är det äntligen klart och det blev spännande med Wasabi-färgen (se bilden) i vardagsrummet, men tycker ändå att det blev riktigt bra. jag ville ju ha färg, och det fick jag. igår var pappa här o satte upp lite hyllor och han ska tillbaka idag o sätta upp några till, lite blommor o en spegel. blir nog finemang. sen ska det röjas i källren så vi får ned lite mer skit o så blir det IKEA på onsdag, längtar!

och min dator sägs nu ha skickats o ska bara levereras av Schenker eller vad heter dom? Jag hoppas ju givetvis den kommer imorn, haha, men annars vore den 20, nästa tisdag bra. ingen skola eller så och jag kna faktiskt vara hemma hela dagen och bara vänta på den lille! happyface.

Nu läser jag lite o ska strax göra lunch innan jag beger mig till skolan. sen ska jag hämta ut biljetter (årets första julklapp) handla lite bananer och bege mig hem o möta upp pappa. kanske måla en byrå och träna! jadå!

Postat av: jennzo

jag ringer ikv ist? PUSS

2009-10-13, 12:21:01 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Pr

Du jobbar så hårt..!

2009-10-13, 19:04:12 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!