They showed up and were beautiful

här står det när jag kollar statusen på min dator nu. Den byggs! Känns lovande! och ja, jag funderar seriöst på att köpa det där disco-glittriga-datafodralet som finns på Ordning&Reda. (RockSara&Angelica vet iaf) ni borde checka in det! inge vidare praktiskt, men man blir så GLAD av det! är inte det kanske det viktigaste ändå...? okej, ni MÅSTE se det, så ni får väl klicka här. (öppnas i nytt fönster)

och ja, fredag igen, går som vanligt fort! vi klarade av våran redovisning idag, skönt. börjar nästa tycka att vissa grejer är roliga! och jobbet igår gick också bra, många barn var sjuka nu såklart. går vattkoppor för säkerhetsskull så de var ju lite skönt.. om man får säga så. funderar på att jobba nästa torsdag med faktiskt. har seminarie på fredag, men om jag jobbar på bra de andra dagarna så borde man väl fixa det... får fundera lite på det.

idag hoppas jag på att få äta middag med min sambo och sedan åka iväg till träningen (även om jag börjar bli skeptisk när tiden går och han inte hör av sig) träning 18-20 och sen blir det nog att följa med falk hem med emmorna o kanske att sara hänger på med, så får det nog lov att bli lite utgång och framförallt dans! för det var inte igår.. sen lördag ska det var mys för hela slanten med min love, tills han åker på match och jag åker ut till sollet på brunch för lilla Sanna som är hemma från sina studerier i GBG och hälsar på, mys! söndag består av volleyboll i Örebro, men kommer förhoppningsvis hem hyfsat på EM så jag kan hjälpa till med tvätten ;) haha. vilket skämt till liv jag har!

nu ska det packas o ätas. Ciao!
Postat av: Pr

Du skulle vara här..!

2009-10-04, 11:17:26 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!