Jag kanske rent av behöver dig

puh, säger jag bara. seriestart idag och det var kanske inte så vacker alltid, men det var en vinst, inte heller var det 3 poäng, men det var två, haha. jag är så slut i mina ben och bara känner att det är skönt att vara hemma.. blev en lyxig varmkorvs middag, jag behövde föda fort för att inte gnälla allt för mkt, så då fick det bli det. men senare väntar popcorn, yeas!

inget plugg har gjorts i helgen, men en lång sovmorgon i lördags och sen en liten sväng på stan innan det var födelsedagsmiddag hos Peters vänner som jag nu artigt fick presentera mig för, det gick iaf bra ändå och mat fick jag i mig med...även om dom spinkiga flickorna mitt emot gapade åt min aptit så kunde ju inte dom gärna veta att det var elitseriepremiär dagen efter! inte skäms jag inte, tog två tårtbitar till efterrätt med..!

idag var det samling 11.30 och matchstart 14.30.. sen stannade vi och kolla på herrarna som otippat piskade tierp. Skönt att vara igång igen!


Nu: Soffan.


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!