Jag vet vem jag är är jag är hos dig.

Och det var tvätt 07.00 idag och det var ingen höjdare, framförallt inte när ena tvättmaskinen var paj.
det som var bra var att när jag skulle ta tag i plugget for real och ångesten sköljde över så hittade jag Melissa Horns nya album på Spotify, och det var precis vad jag behövde (även om det finns låtar som tar mig tillbaka i tiden) så det är vad jag suttit med typ hela dagen. Pappa var o hämtade en fåtölj som var mer än överflödig. Jag har cyklat till Vi och handlat bananerna jag ljög om att jag skulle handla igår och lite annat smått o gått. Nu försöker jag läsa mera för att förstå vad det är jag ska skriva om på hemtentan och strax kommer Peter och vi ska till IKEA, love på det. sen blir det förmodligen en tripp till "lill"-kusinen som fyller år idag, hoppas på tårta.

Och den där låten.

Postat av: holm!

precis just nu har jag lagt över hela albumet på min telefon. så nu blir det lyssnalyssnalyssna :) thihi

så bra. en annan sak som är bra är du. mycket bra.

2009-10-14, 23:54:08 -
Postat av: Pr

Dagarna överlag är för korta, den vakna tiden speciellt. Men torsdagarna är för långa, för då får jag vänta som längst!

2009-10-15, 14:57:49 -
Postat av: marie

hahaha, vad du är söööööt! klart jag har slickat på den sidan som är mot mig ;) det var rena rama turen att den bilden togs egentligen. hade jag inte fotgraferat emma hade den aldrig blivit av :) haha, du är ju bäst.



pusspuss my darling!

2009-10-17, 18:43:38 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!