Berätta hur du gör



"Tror du att du skulle vilja vara med mig om du kunde läsa mina tankar?"
"Allt du tänkte på?"
"Ja"
"Jag vet inte riktigt, hur skulle jag kunna veta det?"
"Det vet man inte"





"Jag flyr in i dig och du flyr in i mig. Det får inte bli så att vi bara byter sida. Jag vill att du ska vara där när jag kommer, annars drunkar jag."
"Vi är i alla fall i sällskap. Tillslut blir det oviktigt var."
"Det ska finnas något mellan människor, ett bord där man lägger upp något av sig själv och diskuterar det utifrån."
"Jag behöver inget sånt bord."
"Hur ska jag då kunna veta vem som är jag?"

Postat av: Anonym

när det inte är träning och du inte ska plugga. då ska vi hitta på något höstmys och du ska få se min lugg i IRL. puss på dig fina!

2009-09-21, 23:33:23 - URL: http://pealsoflaughter.blogg.se/
Postat av: Pr

Sakerna du sa.

Sakerna jag hörde.

Till slut blev de ett.

2009-09-22, 20:59:36 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!