the further I drive away, the closer we become

Som vanligt fullt ös. i torsdags var det som sagt jobb och det var givetvis guld, mina barn är ju så himla fina! och söta och roliga..! och det kändes inte så tungt att gå hem för dagen när man ändå ska komma tillbaka nästa torsdag! det är fint det. (hoppas nu inte jag får något extremt i skolan bara..)

fredagen var det brunch för hela slanten, och vi var inte blyga vi (Emma, Angelica och RockSara i klassen, och givetvis lilla Dev) vi tog en rejäl meny, som ni kan se på bild nedan, der var bacon, ägg, pannkakor och toast! sen tyckte vi att det var lite kallt att gå på stan men vi ville ändå hänga, så vi åkte till gallerian (rocksara kör ju bil everywhere!) och så knatade vi runt där några timmar, lite BR lite HM och sen förvirrade vi oss på NK, men där fanns dom här coola grejerna til kidzen:
 och brunchen:
fredagkvällen bestod efter träning i ensamhet med en Spice Girls dokumentär från 2007..? GIRLPOWER! nåja.

lördag uppstigning 07.17 och gröt o mackor och promenad till SaraMild för bilfärd ut till Bosön där två träningspass (och viktigast av allt: LUNCHBUFFÉ!) skulle avverkas. 9-11 och 14-16 var tiderna. hem efter det och äta middag, se en film och sova! söndagen såg i ärlighetens namn precis likadan ut, fast jag gick upp 07.27. och kanske att jag lyckades pressa i mig lite mer på buffén... (bör tilläggas att det faktiskt ser bättre och bättre ut på träningarna och att det börjar likna något.. I like.


jag har även försökt att läsa lite i mina nya spännande böcker inför kursen som börjar imorgon, Socologi. kan väl inte säga att just som böckerna verkar så värst spännande...


Avslutar med en bild från sommarens Peace&Love, det var faktiskt riktigt bra det där!

Postat av: sara

fan va jag låter cool, rockig och grym bilförare, kan ju inte bli så mycket bättre!!

och ja nu till böckerna, jag är klar och sitter nu här med en enda fråga.... vad har jag just läst? haha helt sjuuuka böcker... såååå tråkigt och bara massor "ism" hela tiden.

ses imorgon baby

puss

2009-09-28, 00:09:49 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, vad fint att du skriver ut de direkta klockslagen när du gick upp. heja!

2009-09-28, 19:33:25 - URL: http://enlitenbittill.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!