We saw the chance and built it up

Måste bara göra ett kort inlägg om dagen. skola först, början på ny kurs; Sociologi. visste inte mycket innan, vetg mindre nu? har just fått 14 sidor (lite!) men på engelska o jag har verkligen inte fokusen att förstå. stackars peter försöker hjälpa, men han blir lite putt när jag glömmer att lyssna..... sen var det iaf enbart gym idag (hallelulja!) och jag tog mig ut till sollet, väl där så var Emily, tur för mig så bjöd hon hem mig efter mitt pass till balkongen o mellanmål. inget jag bangade på utan körde mitt pass duschade och traskade hem till henne&Sebbe. massa gott mellanmål fick jag och underbar höstsol på balkongen..!

och ojoj, mellan allt tråk jag läst nu ikväll så har jag äntligen gjort slag i saken och beställt en ny dator! känner mig mycket nöjd och förväntansfull, iih! vill att den ska komma NU liksom, men får väl stilla mig lite..

Ma vie en rose!
givetvis blev det en rosa pärla, vill bara få klappa lite på min nya älskling nu....

nu måste jag borsta tänderna och låtsas-läsa lite till och föröska bli klar innan både jag o peter somnar med papper i ansiktet.. puh.

puss på er fina!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!