Har nån sett vart hon tar vägen, när mörkret rullar in

Voíla! så var första kursen slut och jag kom hem med massa energi, vet inte riktigt varför, kanske just för att jag känner att jag åstakommit något. Och så ska min grupp ha ett formellt avslut och äta brunch ihop på fredag morgon, det kommer bli mys!(även om jag o RockSara inte skulle banga på en öl till..) och inte nog med det, messade lite med min gamla goa kollega Helena, för tänkte åka o hälsa på mina små barn imorn när jag äntligen var ledig. och så frågar hon om jag vill jobba istället! och det tackar jag ju sannerligen inte nej till, det är ju inte som att jag har tjänat ett enda öre sen augusti, och så frågade hon dessutom om jag kunde jobba nästa torsdag också (en annan kollega går i skolan då) och enligt det schema jag har så ser det helt grönt ut! så nu känner jag mig ännu gladare! känns ju ypperligt att kunna förena nytta med nöje. så 8.30-15 imorn så är det jobb som gäller. blir en väldigt tidig uppgång när jag egentligen bara tänkte SOVMORGON imorgon, men så kan det vara. man kan inte få allt.







och nu tänkte jag fortsätta med min städning av köket, som sagt var får man ju passa på medans man har energin uppe!

Fred, alla där ute.

Postat av: Marie

duktig du är, babe! gillade din kommentar igår btw..puss!

2009-09-23, 22:43:14 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: jennifer

cissi min cissi, saknar dig så!

och vilken hærlig bild!

2009-09-25, 09:19:32 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!