Well this is an invitation

Massa plugg idag dårå, men iaf en SOVMORGON! den satt inte helt fel mina vänner. och nu har jag försökt förbereda mig lite inför redovisning imorgon men också börjat på min individuella uppgift som är till nästa onsdag, vore skönt om jag kunde lämna ifrån mig den med gott samvete. får nog sitta i helgen men, trevligt! strax ska jag träffa Sanna J och ta en kaffe och sen hem till SaraRöd o bli bjuden på middag, och sen vidare på träning. heja!

Postat av: sara

jag veeeeet :D

2009-09-18, 10:52:45 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Pr

Jag ska bättra mig.. jag saknar mina lappar.

2009-09-18, 17:31:00 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!