If you fall hard, I fall harder

Herregud! min blogg har fyllt 3 år och jag har inte ens uppmärksammat det! grattis till mig och den! eller nått.. nåja. tänk vad mycket som händer på tre år!

idag har jag varit på stan med mor&bror och det var helt underbart. finns det någon mer kravlös relation än den till sin familj? jag hoppas ni har samma sköna känsla som jag. vi strosade runt i några timmar och fick lite köpt och sen gick vi hem hit och drack kaffe.

Sen kom peter hem (som spelat match) och sen EmmaHolm och så tå vi taco och nu väntar vi på falk, lovisa & anna och så får vi se vart kvällen leder. vin är ledordet i vilket fall!

Postat av: Nicole

Grattis till cillens blogg!

2010-04-11, 10:29:44 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

vin och shout out louds om jag får be! affischen pryder nu toan, fint jajamen! taxiresan gick utomordentligt, jag klarade mig helskinnad och idag har det spånats vilt om framtiden, ett mail är ivf ivägskickat.. och det känns.. LOVELY! du är fin!

2010-04-11, 12:54:24 -
Postat av: Mia

YEEEEIIIIHH ;D grattis bloggen

2010-04-11, 12:54:43 - URL: http://[email protected]

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!