Nothing should come in between

Har ingen bra kamera och inget bra ljus, men rosa & oranget med ikea tyget "Cecilia", givetvis,

till vår vita soffa, vårsnygg!

Postat av: Sara

Hehe :) Nä, slemproppen går på alla, alltid (innan förlossning). Den kan gå i mitten på graviditeten också men då återbildas den. Men om det går på slutet så återbildas den inte för då har den lossnat "en gång för alla" om man säger så. Vattnet går inte på alla, men slemproppen gör som sagt det, även om alla inte märker av den (man kan kissa ut den, den kan komma i trosan osv, på vissa kan den vara "hård" men på vissa kan den vara "lös".)



Men bara för att den har gått så betyder det inte att det är nära, utan den kan lossna flera dygn innan det är dags. Men det går ju framåt iaf. :) Fast jag har inte fått värkar eller nåt än.

2010-04-07, 00:05:16 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: sara

tjusigt :D snart kommer jag ock hänger i fina soffan!

2010-04-07, 12:37:06 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: cissi också.

värsta vårigaste soffan, niiiice! :)

och för att svara såhär lite senare angående filmen. jag vet inte vad den heter på svenska, men det låter r

ätt logiskt att det är den! jag kanske är överdrivet känslig, men visst bölade jag! testa se den och se vad som sker :P

2010-04-08, 17:41:22 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!