To float away with you

Verkligen en helt fantastisk dag och nu är det sannerligen vår! man bara känner hur livet blir lättare och möjligheterna formar sig! skolan iag var verkligen smärtfri måste jag säga. 9-13 och det blev aldrig speciellt hemskt. Efter jag kom hem så bytte jag lite kläder och fick tag i Mild, hon fixade kaffe och vi begav oss ut på promenix i det underbara vädret! En sväng ut i hagaparken och så stannade vi vid fjärilshuset och njöt för fulla muggar. Efter säkert en timme blev vi så sugna på glass att vi gick till cafét, lånade toaletten och köpte en Magnum gold?! den var mycket smarrig och vi satt kvar i solen (trots vi såg våra röda fejor i toalettspegeln...). vid halv 5 så började vi bege oss hemåt. full med ny energi! och som grädde på moset så hade vi vin kvar som passar perfekt till lax, så nu är vi mätta och glada jag o sambon!
Postat av: hölm

alkoholist snart? ;)

2010-04-13, 22:03:32 -
Postat av: Pr

Det står inte ens någonting om ert Hänt-Extra reportage!

2010-04-15, 22:06:54 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!