here it comes a love story

helt. slut.

jag känner vibbar av solfrossa och jag är helt död. för mycker frisk luft kanske. inte blev det ledigt idag utan jobb 9-17, vi var ute i ca 5h och det var såklart underbart men är inte van att jobba så länge och så var det med dom "jobbiga" barnen, inte "mina egna". eller hur jag nu ska uttrycka mig. sen kom peter och mötte mig och vi drog en vända på gymmet innan han skulle iväg på sin fotbollsträning. och det märks ju att det var ett tag sedan om vi säger så. även om jag inte varit "utan träning" så länge så har ju fysen på slutet varit inriktad på mest snabbhet så inte så tungt med andra ord. inte för att jag körde så tungt idag heller, men tyngre och lite andra övningar.. ja ni vet. hah. sen fick vi skuynda oss att äta för peter skulle som sagt vidare och sen gick jag genom centrum och köpte ett läppsyl för jag har nog bränt mina läppar, helt sinnesjukt torra. och mina ögon känns med brända, om ni vet. n¨ja. köpte några cider till helgen med, tänkte att det blir så tungt att köpa allt på en gång, så tog lite nu. "grattis i förskott" sa tjejen i kassan till mig, "tack så mycket" sa jag, sådant är ju ändå lite trevligt. det är ju nått bra med födelsedagar, man får faktiskt känna att en dag är ens egen, eller så känner jag iaf. sen går den över himla fort, men den är iaf min. och idag är Hugo's, så grattis hugo!

nu vill jag att mitt hjärta ska komma hem så jag kan få kramas lite. ska även kolla upp recept på scones så kanske man kan få det på sängen imorgonbitti, vad tror ni?


såhär såg det ut på mitt kalas förra året... haha.
Postat av: cissi också.

haha, jag kan ta en bild när de invigs, troligtvis imorgon! kanske är de cissi-du-också, vem vet?! eller så tycker du att de är skitfula och det är helt okej ;)

2010-04-14, 22:01:45 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Lisa

Grattis igen Cissi hoppas du får en super födelsedag! :)

2010-04-15, 09:07:54 - URL: http://eisa.devote.se
Postat av: Lisa

Tror du att det är en tillfällighet att ordet jag fick fylla i var burn noose? :P

2010-04-15, 09:08:28 - URL: http://eisa.devote.se
Postat av: Pr

Haha, och de där ballongerna kanske hänger där än idag..

2010-04-15, 22:09:09 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!