Now you're thinking of happy thoughts

Så var den stora dagen här, även om Jennifer trodde att det var i förrgår... haha! och man kan ju inte säga annat än att den har varit  toppen, och den är inte ens slut än! tjohoo!

morgonen började med att massa sms trillade in. sen när klockan var 8 så ringde det och två ljuvliga stämmor sjöng (nej det var inte mamma o pappa, det var sanna&johanna) men det glömde jag liksom bort när jag la på eftersom jag typ sov så kom på det när jag var på väg hem från skolan, att "juste dom har ju ringt!". haha, i vilket fall, fick värsta lyx frullen med nybakade scones av mitt Hjärta.

när han åkte iväg till jobbet så fick jag lite sällskap av några klassisar som inte kan låta bli att uppvakta mig (?) så det blev sockerkick med glass, saft och bulle. och paket såklart!


fick en supercool supersoup, en superhjälte att dela varje måltid med! jag fick en graffitea (fyndigt värre) kopp som mina vänner fick skriva lite "hälsningar" på och så kan jag bränna den i ugnen och det är fast föralltid! en värsta vårig/somrig scarf av Nicole och superfina blommor från Hillsvi, yeeeah! massa bra!

sen har det trillat in fler o fler mess under dagen och gick just in på facebook där man har typ 50 grattishälsningar att svara på... det är fina grejer det! nu väntar jag på att peter ska komma hem o laga middag till mig och sen är det träning som gäller!


en suddig och glad födelsedagstjej! tack alla ni som förgyller den!
Postat av: Marie

grattis igen och megapuuuuuss!

2010-04-15, 18:02:23 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Marie

haha, du jag älskar suget i blicken på den bilden. känns som att du vill ha mig!

2010-04-15, 18:25:30 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: sara

gratttis å snygga strumpisar! :D

2010-04-15, 18:48:12 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Pr

Det är inte mängden facebook- och smshälsningar som avgör, det är ju kvaliteten på meddelandena.



Måååste visa kvalité!

2010-04-15, 22:12:51 -
Postat av: Josephine

Grattis i efterskott vännen :D

2010-04-18, 10:44:36 - URL: http://jooosy.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!