With me around, there’s room for you to be amazing.

Hej hopp alla fina vänner!

Torsdag och vi är inne på 4e dagen utan volleyboll! tjoho, har verkligen tagit det lugnt i veckan, äver om jag powerwalkat lite så är det skönt att ta lite off tid. idag sken inte solen någe vidare så var inte så sugen på promenera, men jag och love möttes upp efter jobb&skola och promenerade bort till blodgivningscentralen och lämnade blod! fick en jättesöt mobil/nyckel häng grej och så har vi nu börjat samla på koppar som vi hoppas på att få ihop en serie av tids nog. damen i kassan lovade att de skulle finnas i 4-5år till så jag hoppas ju att vi ska få ihop det lite! haha. alla som inte är nålrädda och vill göra något gott - ge blod! ingen smygreklam här inte, gör det bara.

Man får lite fika efter för att man ska "komma i balans" igen typ och nu är vi väl inte riktigt hungrig på middag. tanken var kycklingsallad.. men när man väl börjar hacka blir man ju hungrig igen, så blir väl inga problem än!

nåja, imorgon är det fredag igen, tiden går fort när man har roligt! jag är "ledig" imorn och tänkte åka förbi jobbet och läma in mina timrapporter, annars blir det ju inga pengar! även handla lite alkoholhaltigt till lördag där det verkar bli lite mys/fest vi får se! fick nys om nån teaterpremiär imornkväll som vi fick gå på imornkväll också om vi ville, vet inte hur vi ska göra med det, kan ju bli trevligt..

och och och, VIKTIGAST IDAG! idag ungefär 12.50 fick ajg ett mess från min gamla klasskamrat Sara "Nu åker vi in." tjohooooo, det är en bebis på gång gott folk! väntar med spänning för att få veta mer! tänker på henne hela tiden och undrar om hon ligger och krystar eller vad som händer egentligen... hoppas att allt går bra och att man får reda på ngt snart... :)

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!