I do wanna believe in you

Nu har jag då kört två volleyboll pass och har ont i hela kroppen. känns som jag inte spelat volleyboll i hela mitt liv, det är liksom så himla ovana rörelser, helt galet. idag är det i alla fall vila. tänkte springa lite och sådär, men nä, ska ändå träna imorn så det kanske får bli på fredag istället. idag har det tvättats en massa (sista torkningen nu), jag har varit och lunchat med min bror och nu ska jag städa och handla inför kvällen. ska nämligen bli grill med sara,hugo, malin o peter! emily & Sebbe tacka nej i sista sekunden,lite trist, men vad ska man göra? lite vin på detta så blir det nog en alldeles förträfflig kväll! förutom att det ska regna, men då får vi väl gå in.

baba. nu måste jag gå o handla. kul. haha. en annan gång!



Postat av: Nicole

Fått nå blåmärken än?:P



Det var en långt gången urinvägsinfektion, men jag har typ vant mig så det var bra att det "bröt ut" lite extra igår, behövde inte ens göra nåt test fick antibiotika på dirren:P Så att det inte ska gå upp till njurarna.



Haha, vad har du läst i tidningen?

2010-08-18, 16:39:52 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

anmäl dej gärna till min dagensblogg tävling som avslutas ikväll :D



följa varann via bloglovin'? :D

2010-08-18, 17:35:24 - URL: http://caisaakallgren.blogg.se/
Postat av: luoi kisse cat

hej kissekatten!

2010-08-19, 18:31:46 -
Postat av: Nicole

Haha, nä inte lika mycket denna gång, var ju förberedd nu så försökte se det fina i filmen istället för det sorgliga. Däremot bölar jag alltid lika mycket till "A walk to remember" Den är också finfin!



Och kissandet går framåt, det är inte stopp längre iaf!:P

2010-08-19, 22:32:23 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!