Here comes a feeling you thought you'd forgotten

GRATTIS NICOLE! ingen förtjänar ett körkort som du. nu är du friiiii! tjohoooo!

lite jobb idag då och sen han jag hem o få i mig ett äpple o byta om innan jagg hoppade på cykeln och åkte till friskis karolinska, där det blev skivstång och så otroligt mycket svett. var nog en 5 öl som jag svettades ut... alldeles för många kvar.. haha. nåja. imorgon är det ju mer jobb och sen är äntligen emily back in town och vi ska köra nån form av träning beroende på vädret om det blir ute eller inne dårå.. ska bli så kul har ju rääätt mycket att prata om, en förlovning och sådär till exempel..! ih.

nu ligger jag som en död i soffan. peter är på träning och jag fixar lite med bilder osv, ni ska få lite smakprov från gotland och lite emma holms fest tror jag bestämt. låter det bra?



Holms H-party:


finfint.

förresten, hur mår ni? hur har ni det? ni kan väl lämna en liten kommentar då...
Postat av: Andréa

vad är Lovisa för nått!?

2010-08-03, 21:58:24 -
Postat av: Cissi

haha, lovisa är en flugsvamp, men menar på sin info-lapp att hon tillhör "Hatt-kategorin/familjen" eller nått sånt. haha, allt för att få använda samma outfit igen...

2010-08-03, 22:06:04 - URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Nicole

Finfina bilder!



Hihi, nu är problemet att jag knappt hittar nånstans bara, tror nog allt att jag får införskaffa en GPS.

2010-08-04, 09:02:00 -
Postat av: Johanna Maria Linnéa Falk

firrefisken! vilka fina bilder :D nu är jag i sollet igen, kom idag. fika eller något dyligt någon dag? :) puss!

2010-08-04, 23:52:20 -
Postat av: Lovisa Bäst

Flugsvampen tillhör underklassen Hattsvamp min kära Andrea :D Puss

2010-08-06, 20:04:49 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!