You say you wanna stay by my side

Hejsan hoppsan! idag har jag varit stendöd. verkligen. igår skulle jag peter o patrik på bio, det blev Inception, ni vet den med DiCaprio som har fått så fin kritik. i vilket fall, vaför jag var trött var för att den var typ 2,5 timmar och jag öppnade imorse, så fick typ 5h sömn, jag som gärna sover 10...! men som tur var slutade jag ett och kunde dessutom gå lite tidigare så kom hem o sov i 2h.. fint. kvalité av sina lediga tid. Peter var hemma lite efter mig och vi har käkat middag o lite sådär innan han var tvungen att åka o jobba igen.. men hoppas det går fort för vi ska ut och springa sen är det tänkt!

Åter till Inception, har ni sett den? SE DEN! den var faktiskt grymt bra. det som var lite roligt tyckte jag, var att hon som spelar Juno är med (men seriös o inte på smällen) och killen från 500 days of summer, att det är lite stämplade nördar typ, men som verkligen passar i denna typ av film. finfint! Det kändes även som att filmen var som en mix av massa filmer, typ Sunshine of a spotless mind, Matrix och Vanilla Sky (säger peter, jag har inte sett den). så om ni gillar någon eller alla av dessa så ska ni se den. känner ni inte igen någon av filmerna så ska ni se den ändå! lite sådär att man bli psykad och måste ha huvudet på skaft och hänga med. och så ändå lite rolig. well done.
(okej ni får en bild på några av dem så kanske ni känner igen några..)

Nu ska jag dricka lite kaffe, har fått i mig en halv kopp när jag kom hem från jobbet och hade dunderont i huvudet, men ska ju hålla mig vaken här tills petelove kommer.

imorgon är det äntligen fredag! veckan har varit seg även om jag vetat att det bara är jobb denna vecka o sen sluut, men mycket olika barn fårn olika förskolor och olika pedagoger etc.. kaos. efter jobbet åker peter jag o min bror upp till landet då vi ska ut till marholmen med alla människor (brukar bli ca 30pers..) på grillbuffé, mums! sen åker jag och carro till Sundsvall på lördag...

Postat av: Nico

Jag och Mattias såg den förra helgen, tyckte också den var riktigt bra, även fast man kände sig lite lost ibland.:P



Kör på äppelkaka så jävla mumsigt! Sen kan man ju typ tänka att det är nyttigt för att det är äpplen med, man kan ju låtsas iaf!



Att inte ta med papprena till uppkörningen var fan det bästa tipset, kändes såååå mycket bättre att köra när hon inte sett vad som stod i de andra papprena! Enda problemet nu är att jag blivit lat och slutat cykla till gymmet för jag vill ta bilen istället:D

2010-08-05, 19:40:05 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: sara

wiiiho. som jag saknar dig nu! way to long!



tingsek kommer bli suuuper. :) massa som vill mer. mys. PUSS

2010-08-05, 21:51:31 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Pr

Jag opponerar. Party ska väl vara party ändå..



http://open.spotify.com/user/hepoosclouds/playlist/3nBFnJtQdoB8CoVgIDxbE7

2010-08-05, 22:37:56 -
Postat av: jessie

om någon är snygger så är la det du :D och håller med inception var bra alltså :D missss u

2010-08-10, 20:50:29 - URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: Nico

A fy fan visdomständerna är inte att leka med! Men jag har köpt nån kräm/salva som jag ska testa använda 2 ggr om dagen nu för jag är också helt svullen så har ont i hela överkäken.



pöösss!

2010-08-16, 20:51:10 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!