Anything you want, it can be done

Gårdagens lucka:

Dreams unlimited - duschgel! nu har jag alltså komplett schampo, balsam och duschgel i mini att ha med till träningen! slipper låna Maggans.. :)

och dagens:

cranberry joy - Body scrub! har haft en sån här med jordgubb förut, SKITBRA! luktar ljuvligt långt efter och fräsch känner man sig, sånt jag inte köper själv heller...



Josephines födelsedag - Grattis!
och Martin skulle fyllt 20 år idag, så blev det inte, men Grattis i himlen! hoppas man får extra mycker tårta där.

Annars idag, sitter med tidigare forskning, jippie. ska intervjua kl.13. måste handla fika till träningen ikväll när vi ska träna i 3,5h, tjoho! ska även träffa Carro o äta middag med henne, som varit i Australien och kom hem nu för begravning. SaraMild & jag mejlar även frenetiskt om julklappar till tränarna..!

Över&Ut
Postat av: Marie

(åh, du är så fin, fin, fin, FIN. kan du inte bara komma hit och lysa upp vintermörkret lite? jag saknar dig som TUSAN!)

2010-12-14, 20:29:28 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Pr

Nu ska jag iaf strax få äta lunch med min käre far, tiden har bara tickat på men som tur var hade jag ju inte världsamycket att göra.. Men jag längtar hem! Mysdu..!

2010-12-15, 13:00:45 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!