So this is a place where young lovers meet

Lucka nummer 10:

en liten tvättsvamp för ansiktet, mjuk och GO!
Lucka nummer 11:
Rainforest serien igen, fast nu inpackning! och detta är ju toppen tycker jag som försöker använda mig av detta minst en gång per vecka! yay!
Lucka nummer 12:
Läppsyl! detta är något som alltid är slut hemma hos oss och både jag o peter är beroende av detta vintertid, så denna kom väldigt lägligt! tycker den fungerar bra också.


Igår lördag var jag Peter & SaraRöd på Saras julklapp - cosmonova! dinosaurier var det som stod på schemat, i 3D också. det var synd att filmen var så kort, men lite läskigt tycker jag att det var. Vi hann med lunch, fika och lite snabbt utställning. Toppen tycker jag. På kvällen åkte jag & Peter och mötte upp Bella och sen kom Ola precis innan porten och vips var vi på Elins födelsedags middag. God mat & dryck och trevligt sällskap! mycket bra. tidig kväll också som var ännu bättre med tanke på att man behövde mycket sömn inför dagens match!

YES! 3-1! Älskar att vi kan chocka åt både hållen! vi kan verkligen vara apdåliga vissa matcher och så idag när man får vettigt motstånd och alla gör en bra match, ja då är vi chockande bra..! så nu är GP platsen säkrad och om vi har tur lite till.. och nästa helgs match blir inte lika viktig, även om man nu såklart är sugen på att göra en till bra match... yay.

ps. som ni ser blev det lite snabbt ombyte på designen här på bloggen. vad tycks?
Postat av: Marie

love it!

2010-12-13, 09:47:06 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: luoicat

mycket snyggt!

2010-12-13, 16:04:41 -
Postat av: Anonym

grattis till vinsten!! :D wii PUSS

2010-12-13, 19:19:04 - URL: http://dansargatanfram.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!