You said that things would just get better once you're out of the dark

Hej mina vänner.
Antar att ni, likt jag, tog paus från datan i helgen? hoppas det. finns ju roligare/mysigare saker att göra. Vi var hos kusinerna på julaftonseftermiddagen och kvällen (och natten) hemma halv tre typ, mycket trevligt! fick massor med julklappar som jag önskat mig, men också massa bra som jag inte önskat mig, toppen! dagen efter åkte vi till peters syster i kristinehamn med hans familj. där fick jag ännu mer julklappar, verkligen massor som jag itne var beredd på. t.ex en ny digitalkamera (mest från peter dock) så nu kanske jag tycker det är lite roligt att ta bilder igen. ska bjuda på några nu också...




Den lilla söta varelsen där uppe som inte ens är ett år verkar känna mig rätt bra redan.. fick nämligen påsen ovan med kex, vin och brie...! mest för att jag jobbade så mycket i köket på hennes dop och inte hann få någon mat förens brien var slut... nåja, bra iaf! fick även den über mjuka filten av peters mamma, så nu har jag mig en egen snuttefilt! har som sagt fått massor mer, så kommer väl dyka upp lite de närmsta dagarna! nu väntar lasagne och träning!
Postat av: jennifer

så söt, ge mig dig nu!

2010-12-28, 20:20:24 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Mia

söta tjejor :P

2010-12-30, 09:14:11 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!