Säg att du älskar mig

Min vän Johanna hade visst gjort ett personlighetstest, med lite spännande svar. då tänkte jag ju att jag också skulle göra... se hur den stämde lite. såhär blev det:

Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Känns på någe vis fint att musiker kom med där, jag som inte kan någonting om det, dock lyssnar jag ju mycket på musik..? haha. jag älskar att det är en sån bredd på yrkena, självklart finns något för alla ;) men som tur var kom ju socialarbetare med där på slutet, så det inte var helt fel!

nåja, vill ni göra detta test som går FORT kan ni klicka här (Öppnas i nytt fönster)


Igår var det lite fira Mia som fyllde år, en o annan öl och massa skratt, går inte annat än älska! BRA TJEJER!


Dagens lucka:

vafan, orkar inte ladda om nu. min hand ser mysko ut också. tror det är typ massagekräm för nacken! kommer kännas mycket bra när peter ska använda denna på mig.. härligt!

Postat av: Marie

jag fick precis samma som dig..säkert annorlunda på den där lilla barometern, men ändå :) kul test! PUSS!

2010-12-10, 00:17:50 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Sara

Förlåt :( La aldrig upp bilderna igår på Ellas rum, jag tog massa bilder men det kom lite emellan så jag hann aldrig sitta vid datorn. Men jag ska ladda upp dom idag! :)

2010-12-10, 12:55:04 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: sara

tjusig blogg. men vart är cissi med tomteluva? :D

puss.

2010-12-11, 23:17:21 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Marie

vilken fin header du har fått darling! love it, love you!

2010-12-12, 19:53:14 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!