I always try to hide it but it shows


Hej alla barn!
gissa vad jag gööööör?
helt rätt; HEMTENTA! haha. vilket skämt "Är hon inte klar snart?" tänker ni, och jag tänker samma sak. men på onsdag kl 12.00 ska den vara inlämnad, så efter det (om jag överlever) kanske jag kan bli människa några dagar igen, tills nästa kurs börjar. och och och, jag har beslutat mig för att jag verkligen behöver en resa att se fram emot, så när denna skit är klar, så ska jag boka en resa längre fram i vår. inget extrem eller så, men en weekend kanske, I need it, desperately. Me & My Love. vi behöver nya minnen känner jag. annars då? helgen har mest varit familj. Johanna (som flyttat till gbg) var hemma och jag fick mig en lunch med henne och sen hängde vi hos peters föräldrar halva kvällen, middag och grejer. söndag åkte vi ut till vallentuna igen, peter skulle ha visning och jag åkte hem till mor&far och pluggade lite (med betoning på lite) sen hämtade vi mormor&morfar och så åt vi kalas middag! mums! sen förbi ICA Kvantum i Arninge och handla sallad och lite annat tjafs ni vet. film och naturella cashewnötter blev det sen. och idag bara plugg plugg. vill berkligen känna mig någorlunda färdig innan jag måste ta mig till träningen vid 17. så får jag o peter kolla och föröska att (lugnt) diskutera mera ikväll. haha. skola imorn vid 13, kan jag inte få vara färdig tills dess? och självklart ska juridikfröken bli sjuk så det dröjer en vecka till med svaren? tycker det är sjukt dåligt, hon skulle varit klar förra veckan? det är ju lagstadgat hur lång tid dem har på sig, inte som att ajg skulel få sitta över tenta-tidenf ör att jag är lite förkyld? illa.

Postat av: jennifer

det kan vi verkligen. ligger tre timmar efter er i tiden. men ska vi säga onsdag 7-8 svensk tid?

2010-02-08, 14:48:06 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Nicole

Lätt, jag har ju bestämt att ni ska vara mina modeller i vår, vare sig ni vill eller inte, mowhaha!:D Men om du redan har lite bilder så kan jag redigera dem åt dig, annars äre bara att jag tar med kameran till skolan nån dag när vi slutar tidigt så kan vi fota lite. :)

2010-02-08, 15:00:07 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Pr

Men du har iallafall hunnit få ihop en riktigt bra lista också! Även om du aldrig får igång mitt spotify..!

2010-02-08, 18:05:38 -
Postat av: Anonym

Darling! De kan mycket väl bli lite häng på torsdag. Bara för mig att ta en promenad från "halmtorget" Och ta "spårvagnen" till Odenplan haha ;D Kan ju detta nu. puss

2010-02-08, 18:14:05 -
Postat av: Sara

Jaa det är rätt nervöst! =) Men ändå vill jag att det ska sätta igång, helst igår, man längtar ju ändå till allt det där, samtidigt som man vill slippa det jobbiga o bara ha bebis i famnen som du säger =) Hur går det med skolan? <3

2010-02-08, 21:06:17 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!