I got a pocket, got a pocket full of sunshine

Min lediga dag har varit maxad! på ett bra sätt! klev upp vid halv tio. träning i sumpan med David & Ashlee 11.30-12.30, det fanns tydligen lite servemottagning att slipa på där? snabbdusch och tröga bussar för att tillslut träffa upp en gaaaaammal klasskamrat som spontant hörde av sig igår (efter typ ett års tystnad) och lunch och catch up idag. alltid lika bra, att det finns så många som aldrig försvinner sådär helt och hållet. Sen buss hem men kände ändå att solen skulle nog orka hålla sig uppe nån timme till så messade Mild i hopp om att hon slutade skolan 15 och inte 16 och tjming heter det när hon precis promenerar hem från skolan så jag kokade lite kaffe och mötte upp henne, en timme senare i solen och en kopp kaffe så hade vi ingen känsel i lår och händer så då kom vi hem. nu har jag gjort hajmal i ugn (första gången, OCH bra resultat!) och en sketa god avocadosallad. nu ska det bytas om och åka på träningsmatch!

Postat av: Pr

Du har ju alltid världens mest späckade lediga dagar!

2010-02-11, 20:35:41 -
Postat av: sara

hajmal? en haj som är en mal? nä nu måste jag googla

2010-02-11, 22:33:09 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: sara

Wikipedia: Hajmal har en ganska platt filé och är vit i köttet. Ibland saluförs fisken under namnet "vietnamesisk sjötunga". Fisken är lämplig för storkök men ligger också ute på à la carte-menyer och finns även i dagligvaruhandeln. Hajmalen som äts är oftast odlad.



ja se där



2010-02-11, 22:34:30 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Emma

Hajmal är väl det samma som pangasusfilé sara. Och varför sallad Cissi, det är för kaniner juu:D



Vill du och peter se wolfman förresten?

2010-02-13, 08:24:30 - URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag får i mig så mycket kolhydrater ändå genom maten jag äter, däremot så äter jag ju inte kött, bara kyckling och fisk eller corn, och inte så mycket av dessa så jag behöver få i mig mer protein. Potatis, fullkornsris, fullkornspasta och så äter jag redan så mycket av:)

2010-02-15, 13:12:00 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ja, jag brukar försöka tajma så att jag tränar och äter lunch eller middag direkt när jag kommer hem. Sen är det ju inte alltid det går, men oftast hinner jag så att jag äter 25-30 min efter att jag tränat.



Och jag vill gärna ha alla tips du kan ge, nu får jag mest tips av Mattias som iof är jätteduktig på allt med tärning men sen kan ju mycket han kan skilja sig åt från det du kan eftersom han är mer inriktad på träning för killar.



Och grattis till C:t, sa ju att du skulle klara det:D

2010-02-15, 14:34:32 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!