Just as long as you walk beside me

Som vanligt kommer man in på Bloglovin efter några dagars uppehåll och vips är det 65 nya inlägg att läsa, så kul! men tidskrävande.. jag har inte hunnit uppdatera på fler dagar men har som vanligt varit fullt upp! ni får en mini update per dag, vare sig ni vill eller inte!

Fredag: Jobb! 8-16, alltid lika mysigt, ni vet. ingen spya denna gång! åkte sedan direkt till hallen och tränade 18-20 sen åkte jag o Mild och mötte upp våra män och käkade på Arizona som ligger ett stenkast från Karlbergsstation. väl där blev det några öl och en Angus Biff, så god! var hemma runt 12 och fredagen tog ut sin rätt.. zzzZzzz..

Lördag:sovmorgon och boka tvätt-tid. Vi åkte med Mild&Hugo till möbelmässan i älvsjö, och jösses vad det fanns saker att se! vi gick från 13 till 17 typ, och då hade vi säkert missat en del.. köpte Hus&Hem tidiningen x5 för 50 spänn så nu bara läser o läser jag här hemma. kan någon ge mig ett vacker hus och pengar till inredning? vore fint. Kom hem och det blev rotfrukter i ugn och lövbiff, vi såg "were the wild things are". lite skum men ändå fin på nått vis!

Söndag: träning 10.30-11.30 och sen lunch och match 14.30. vi förlorade, men jag kan tydligen spela volleyboll ändå, har tvivlat starkt på sistone. Finatse Jossan fick jag ju träffa som blir alldeles för sällan, en kram man behöver ibland. jag var verkligen het slut i bilen på väg hem och vi hade planer att gå på bio. men var ingen som tilltalade oss riktigt och jag var så död så vi traskade upp till Hemmakväll och hyrde två filmer och köpte godis! (500) days of Summer och I love you, Man blev det, den förstnämnda lite mer kärlek men tänkvärd och den andra riktigt rolig, kan rekomendera båda faktiskt.

denna fina fick jag&peter av mamma i alla hjärtans, söt!

och vips var vi framme på måndag. idag har jag tvättat en hel del, men är äntligen klar nu, har passat på att sola en gång mellan tvättarna så nu kanske jag faktiskt kan slippa vara superblek, bara vara ganska blek i nån vecka eller två. jag borde ha letat efter en födelsedagspresent till min bror som fyllde i fredags, men det har itne blivit av. jag ska svara på brev som jag fått och sen träna vid 18! och och och, icke att glömma, kollade upp min juridiktenta idag! och believe it or not, I fucking made it! jag svävar på moln och tackar han där uppe!

Postat av: Marie

FAN VAD KUL MED TENTAN! grattis som fan babe!!

2010-02-15, 15:04:05 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: emma

congrats! i denna takten blir du ju för övrigt brun som en pepparkaka.. kommer inte ikväll :( men vi synes imorrn söta du! pusss

2010-02-15, 15:48:17 - URL: http://pealsoflaughter.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!