Wouldn't it be nice to be stuck in the forest

då var det redan onsdag! minns knappt när jag bloggade sist? jag och peter ligger o jäser efter ännu en underbar kyckling&quinoa-sallad. det är så sjukt gott alltså! har varit i skolan på föreläsning, och jag var (trot eller ej) inte ensam! har varit så orolig när ingen kollektivtrafik fungerar att jag skulle behöva sitta där själv med Olle. visserligen var vi bara 8 från början men sedan blev vi nog 12 iaf! haha. det gick bra. hade även lite team-talk hemma hos mig efter för vi skulle prata inför seminariet på fredag. efter att det var ordnat så tog jag mig till drottninggatan! solen strålade så det var inte så svårt. så köpte jag mig denna klänning! kommer nog bli toppen till sommaren, vad tror ni? (det är enbart en parentes att den är köpt på mammaavdelningen, vilken mamma kommer i den där? när ungen fortfarande är kvar menar jag alltså..). Jag fick även tag i födelsedagspresent till min broder så nu väntar jag bara på lite tid att faktiskt träffas och överlämna dem.

veckan är på volleyfronten rätt lång. ända lediga kvällen ikväll, eller ja, tränings tors-fredag som vanligt, match lördag och sedan träning och match söndag. kommer vara sådär härligt slut då. nåja, sen är det bara en match kvar och slutspel, sen kan man andas ut...

imorgon är det som sagt jobb, men peter har lovat att köra mig (lycka) känner att jag inte har lust att börja åka till jobbet vid 6 bara för att hoppas på att vara i tid. så ber jag till ovan att jag kan ta mig hem och sen tillbaka ut till sollet för träningen på kvällen. nåja, det ska nog lösa sig. finaste ungarna är ju där iaf!

och just! vi har ju föresten bokat resa till paris nu! i mitten på maj bär det av mot kärlekens stad! yay! så om det är någon (typ marre) som har tips och idéer på vad vi ska göra där; tell me! oooooch, så har vi ju bokat till Shout out Louds, har jag sagt det? johnossi ska även bokas inom kort, typ ikväll?

Nu ska vi nog se på landet brunsås (faktiskt himla bra) och sen har peter med sig en film av Tim Burton, 9 heter den visst, så får väl se vad det är sen!

Över&Ut.
Postat av: Nicole

Klänningen var skitsnygg ju, sexiMAMMA!:P haha där var jag fyndig;)

2010-02-24, 20:32:05 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja den var ju fan riktigt het!! och paris.. fäään vaa näääjs!!

2010-02-25, 21:30:45 -
Postat av: sara

ja det var jag :P

2010-02-25, 21:31:01 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!