I miss the way that only you can hold me trough the night

här sitter jag o väntar på att Peter ska ringa. vet knappt vilken dag jag hörde ngt från honom sist. han råkar ju befinna sig far far away, vilket jag berättade om tidigare. men det börjar iaf bli riktigt riktigt segt här utan honom. och visst det är ju inte som att vi hänger varje dag ändå eftersom det är jobb och skola jämt, men just själva grejen att ingen väntar på en, att man måste somna och vakna själv. och att dygnen är så fel att vi aldrig kan prata eller messa typ! men nu är det iaf itne lång tid kvar. efter min tenta på torsdag (jag behöver ännu fler tummar som hålls denna torsdag, help me) så kommer han iaf att vara hemma så då ska han få puss! :)

ska käka lite knäckebröd o ta mig till träningen där något spännande väntar, kan kanske bli lite motiverande idag och jag k'ämpar för att glömma gårdagen. visserligen vann vi 3-0, precis som vi skulle. men jag var en sån katastrof att jag bara grät istället, som en riktig tjej. haha. (ser du det sararöd, fast du är i nepal?) nåja. ny dag, nya tag. har även varit i skolan för en sista lektion och sen plugg i skolan med brudarna. vet itne hur vi ska lyckas, emn vissa av oss gör ju alltid det. värre för oss andra. haha. nåja. mellanmål nu.

PUSS!
Postat av: mia

du är grym!!

2010-01-11, 17:16:44 -
Postat av: sara

hahaha du klarar det.. det är värra för OSS andra!

pussar

2010-01-11, 18:18:32 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag kommer hålla alla tummar jag har. Puss!

2010-01-12, 14:49:25 - URL: http://johannagoeswest.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja nu börjar den bli rätt stor =) Hihi, tack så mycket söto! <3 Hoppas att du har det bra, håller tummarna för din tenta. :)

2010-01-12, 18:58:49 -
Postat av: sara

min finaste!! du är fan bäst!! puss baby!

2010-01-13, 00:05:22 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Pr

Älsklingsdu, jag tror det kommer att gå bra! Du är så duktig!

2010-01-14, 20:05:19 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!