I'd rather be with you

Jag är alltid lika bra på att använda mina lediga dagar... nu går samma program av djurräddarna på Animalplanet, behöver jag säga hur länge TV'n varit på? nåja. jag har tvättat iaf! sen har jag legat i soffan. sen har jag pratat med marie på skype i några timmar (mer sånt!) och blivit lurad av mia. jag har tänkt skriva vykort o brev hela dagen, men nu vill jag mest att Mild ska komma hit så jag får i mig lite kaffe innan vi tar promenad. sen blir det middag och sist men inte minst träning, boll och gym!
Sara ringde med alltid samma skräck i rösten "har du pluggat något?!" varför fortsätter hon fråga, hon vet att jag aldrig har... imorgon är det skolan 9-15. buhu, jag vill inte! som tur är kommer maya o kanske kan liva upp lite?

nä nu ska jag sätta på kaffe här. hoppas att mild inte märker att mjölken kanske smakar lite konstigt.. haha, tur att hon inte läser min blogg!!

Postat av: Mia

jahaja nu duger inte mitt,sara, max och hasses underhållning inte längre... Maya har säkert hunnit bli en tråkigt juridikstudent!! :P

2010-01-21, 15:49:58 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: Marie

JA! mera sånt! mera samtal om blommor och grejer, haha :) puss fina du!

2010-01-21, 21:12:04 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

i miss yooouuuu!

2010-01-21, 21:56:50 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!