A warm summerbreeze

haha, 1,5 vecka utan internet ger 100 nya inlägg på bloglovin. så ni kanm ju gissa vad jag gör medans jag sneglar på VM-finalen.. :)

tror det får bli bilder av min senaste tid, text är ju tråkigt! (känns som ni redan vet vad jag gjort ändå..)












Midsommar, Peace&Love, seglarskola, namngivning!
nu är det två veckors jobb som gäller...
Postat av: Nicole

Lilltjejen i ditt knä hade fan kunnat va din och Peters. Fy satan vad söt!:)

2010-07-12, 11:27:35 -
Postat av: Nicole

Det låter ju jättesmart, kan man köpa det på apoteket eller? Så länge det inte blir nån infektion är det ju lugnt, då får man bara stå ut med smärtan, tills de går att dra ut.



Bara att komma!;)

2010-07-12, 17:29:08 -
Postat av: Pr

Ååååh, jag vill också bada!

2010-07-13, 10:21:31 -
Postat av: Sara

Åh, kan jag få den bilden på oss tre? :)

Ja, jag håller faktiskt på att göra om hennes rum, eller jag har inte kommit så långt än, jag vet inte hur jag ska möblera o sätta upp allt på väggarna =) Så svårt, plus att det är så svårt rum att möblera, måste ju bli prefekt ;)

Ska lägga ut bilder när rummet är klart =)

2010-07-16, 23:27:38 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!