When you're too in love to let it go

jag fullkomligt älskar denna supervärme! det jag dock anser vara negativt är att alla affärer verkar ha missat värmebomben som är här för att stanna. inte en bordsfläkt så långt ögat når. jag o sara röd var en sväng på ikea (väntade vid startlinjen när dom öppnade, haha) och det gick superfort. men att åka runt i alla affärer för att inte hitta en bordsfläkt någonstans, det är helt sinnes! vi har inget fönster i sovrummet vilket leder till en stillastående varm luft. vi kan typ hålla varandra i lillfingret, mer än så går inte utan att smälta bort! underbart, fast sjukt liksom. dock stal vi en på mammas jobb idag, men det gör ju att hon iställlet får svettas som en gris. så nu har jag dåligt samvete över det. men de är sagt att det ska komma in nya på Jula i häggvik imorn,så bästa peter har fått order om att stå där när de öppnar och hugga några! hoppas det går..

jag o sara åkte efter ikea hem till holm o hämtade henne och sa la vi oss vid edsviken. solade o bada, det enda rätta! så när vi väl beslutat oss för att gå räcker det med två steg så är man svettig igen. haha. nåja. peter kom hem och gjorde god lasagne och sen tog vi det lite lugnt innan vi gick ut i kvällen o köpte glass o satt o myste i en park, perfekt avslut på dagen! nu har jag några korta o mindre krävande arbetspass kvar denna vecka, känns heeelt okej att jobba så. flirtsmiley.

Postat av: Jannika

Men vafan.. vart är alla fläktar!!!!:P

2010-07-14, 11:55:45 - URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: cissi också.

så himla skönt när du stöttar shopping, det tackar vi för! haha.

och ja, här borta är det full rulle, inte många lugna stunder. känns liksom som slöseri att ligga hemma en kvart när man får vara i San Francisco, fast sen bloggar jag ju om minsta lilla detalj också för att ha med det i arkivet senare!



hur gick fläktjakten?

2010-07-15, 23:40:07 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!