Dancing the whole way home

tjohoo!
dagarna går som sagt av rasande fart. skönt att man har mycket ledigt i sommar känner jag, så man kanske hinner ta igen sig. typ. idag har jag lekt chaufför och hängt med mina morföräldrar, ska även dit på fredag och bjuda på taco till lunch (morfar kommer hata det och mormor kommer säga åt han att det inte är så illa och att det är spännande, han är 87 och hon 84, haha) nåja, mys i vilket fall, skönt att ha tid att prioritera dem lite. råkade få lite sommarpengar med så åkte och köpte mig ett par löparskor då mina är verkligen stendöda efter 1 säsong volleyboll plus förra sommarens träning (vilket iof inte var så mkt). sen kom jag på på vägen hem att CG (sportchefen) sa ngt om att mina rosa skor som gick sönder typ vecka 2 på säsongen som han reklamerat kommit tillbaka (ja, ett nytt par alltså). så messade honom och nu står dom här, dom fina skorna. så försöker övertala peter att lämna tillbaka de jag köpte idag, så blir jag några hundralappar rikare igen, dom pengarna behövs till annat!

lunchade iaf hos johanna och mötte sedan upp sara röd och strosade lite på söder och sen hälsa vi på kleva och ida i deras lägenhet dom ska ha över sommaren i skrapan. najs najs. blir nog lite inflyttningsfest där på fredag! sen blev det hemmagjord pizza och snart lite How I met your mother, vi börjar närma oss slutet nu, sjukt spännande! wii.

imorgon blir det då promenad med johanna runt brunnsviken, och lite häng antar jag, tträning 19 i sumpan sen, får se om det blir lika mkt träningsvärk denna gång. puh.

Längtar som fan till att få se schemat till P&L, då känns det mer verkligen och man kan planera mer vad man ska se och när och sådär, mys!

ps. sara & Nicole; jag har ännu inte hunnit låna någon SKÖNLITTERÄR bok på bibblan, don't worry.

Postat av: Nicole

Haha, varför läsa när man inte måste känner jag typ:P Nä men efter att jag är klar med körkortsteorin så ska jag fasiken också låna mig en bok!



Jag kan alla dagar förutom tisdag och torsdag tror jag:)

2010-06-10, 10:08:27 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, så som jag har nu har jag haft förut (kommer du inte ihåg när jag hade typ så långt som du har nu o klippte mig så kort som jag har nu? I trean.)

Men så kort som jag kanske ska klippa mig har jag inte haft förut. Vilket ser bäst ut tycker du? =)

2010-06-10, 14:42:09 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!