Everything she does is beautiful

Okej Johanna: du är jätteduktig på att kommentera nu. fint. och bara för det kanske jag lånar den boken du rekommenderade. fast snart, när de två jag fick med mig hem är slut.

i vilket fall, känner mig grymt nöjd med att cyklat till sollentuna och tillbaka. kommer fördmodligen ha lite ont i röven imorn, men vad gör det? hemma hos holm fick jag min vilja igenom och spelade Wii sportsgame eller vad det heter. SJUKT kul och svettigt, lite tennis och sen rejäla matcher av boxning, jösses! vi svettades nog bort våfflorna..typ. vägen hem kändes såklart länngre, fler uppförsbackar och sådär men har tagit en dusch nu och ätit tonfisksallad så nu är jag sannerligen redo för soffan och bok! peter har visning som vanligt så är väl inte hemma förens runt 9.. segt.

imorgon händer spännande och kul saker, jag ska luncha med Zäta (vi försöker bli bättre på att ses) sen ska jag laga linsgryta á la johanna, wish me good luck. så kommer sara röd och sara mild och förhoppningsvis holm också och njuter (?) av den. sen ska jag o mild cykla bort till rålamshovsparken och köra lite friskis jympa ute i det gröna, kan inte bli annat än toppen.

I miss you guys!

Postat av: Marie

and we miss youuuu (jag talar för jennifer också, hihi :)

2010-06-14, 19:38:31 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jädrans vad hurtig du är då:D

2010-06-14, 22:13:25 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: jenn

saknar dig jämt, det vet du.

2010-06-16, 23:05:25 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!