Jag var fri att springa ändå står jag kvar

Dagarna går lite ihop när man inte har jobb eller skola, då är det ju tur att man har en kalender! måndag it is, peter är i alla fall borta... gick upp strax före 10 för att att sätta igång en tvätt. käkade sedan frukost och sprang ned till tvätten för att hänga och stoppa in nya och sedan cykla iväg till friskis&svettis för ett medelgympa pass!  kom några minuter sent men hängde på. så himla bra med blandade människor, tanter och gubbar och folk som börjat "nya liv" och så såna som jag.. haha. tillbaka hem till tvätten och lite lunch!

Nu har jag druckit kaffe (och vips försvann huvudvärken..) och läser lite grann. tänkte att jag ska dammsuga av här också, känns som det börjat bli lite skitigt på golvet. man får ju med sig grus o sten in hela tiden som bara åker runt mellan rummen.. suck. men går ju rätt fort när man väl tar tag i det! vid 18 är det friskis&svettis OFF ROAD ute i friska luften i tantolunden. hoppas jag får cykelsällskap av sara så jag hittar.. sa jag att mor&far hade en cykelnyckel hemma? man är ju inte dum utan lämnar den sista reserv nyckeln där, så måste kopiera upp nya idag, ska se vart bara..

OCH PEACE & LOVE schemat har kommit! iih! har dock redan sett att melissa horn och vampire weekend krockar.. suck. man kanske får stå långt bak på melissa och se en kvart eller något, var ju ändå på det i höstas.. nåja. ska väl sitta och pilla lite och peter skulle skriva ut på jobbet, så får man bättre översikt och kan markera vad man vill se. fint!

Postat av: holm

duktig du är som tränar så mkt! :)

2010-06-21, 16:08:08 -
Postat av: cissi också.

jag vill också se (höra?) melissa horn! hälsa från mig.



och haha vad roligt att du gillar mitt hårt på den bilden då jag vaknat och gått direkt ut. borde kanske låta det leva sitt eget liv lite oftare. tack!

2010-06-21, 22:23:31 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!