She believes in magic and rhymes

Så är det redan söndag. har myst med tjejer från gbg igår (plus sanna) och storhandlat och sånt där ni vet. mysigt. peter har 3 visningar nu så jag är alone och har kollat igenom alla miljarder blogginlägg jag missat, you know the story. har även börjat läsa en bok jag fick hem på posten "Udda" heter den, och det var himla tydligt, men bra är den. så ska nog lägga mig i soffan snart och köra slut på den. känner även att motion hade suttit fint, så väntar kanske på att peter kommer hem så blir det kanske en lite löprunda iaf (eller så börjar det regna och jag får gå o köpa godis till nån mysig film?) . nä, men jag borde faktiskt. friskis & Svettis har ju gratis utejympa hela sommaren i 4 parker i sthlm så min tanke är att pricka in nått eller några pass i veckan med mild så blir det ju lite kul att se på folk, haha, och sig själv.

Här får ni en cool bild på Fellan (Felicia). Peter köpte ett par rosa converse med massa glitter när han var i USA i vintras. och sen har hans mormor stickat den fina fluffiga dräkten. hahaha!
Postat av: Sara

Nä jag har inte klippt det än, men ska förmodligen göra det i veckan, till så kort som det är på bilderna :)

Hehe, jag har oxå haft samma frilla hela livet typ, har klippt mig såhär kort två gånger bara, och en gång lite längre än vad jag har nu. Har alltid haft långt hår annars.

2010-06-13, 19:05:47 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Mia

sånna skor skulle du bra gärna vilja ha själv också va? :) sötnöt

2010-06-13, 20:08:09 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!