I think love will come towards me like a warm summerbreeze

jag har inte varit direkt intresserad av Vickan&Dannes bröllop sådär, vi promenerar/springer utanför deras slott typ dagligen (vilket gör det hela mindre märkvärdigt?) så jag har ju pratat om det flera gånger, råkade tom se Daniel när han en dag åkte därifrån. i vilket fall, jag har i helgen sneglat bitvis på bröllopet och det har ju även gått tusen repriser. och det blev väl bara ett faktum; Man är en sucker för kärlek. en riktigt kärlekskrank. för det var ju inget annat än en love story. victoria är så otroligt vacker (gillade hennes klänning som tusan) och daniel höll ju verkligen världens finaste tal. ja, det var verkligen svengelska, men det är ju än å sverige vi kommer ifrån, och han var ju så proffsig. sjukt personligt men ändå utan för mkt detaljer typ. och victoria verkar ju vara världens sötaste också (för er som inte hörde: när hon skulle resa bort en månad för att jobba så satt hon uppe hela natten istället för att sova, och skrev. och när hon hade åkt på morgonen hade daniel hittat en låda där det låg 31 brev till honom, ett brev för varje dag hon skulle vara borta) hur vackert är det inte!? jag satt i iaf med tårar i ögonen mest hela tiden...

annars då? i fredags så överlät en kvinna född 80 ett friskis&svettis kort till mig (som för övrigt trodde att jag bodde hemma -nej jag är inte bitter? känner mig som 13? no offence till de som bor hemma, men när vi insåg att vi typ bodde grannar så typ "jaha! bor du där med dina...föräldrar eller?" så visade det sig att vi bott där typ lika länge..) så i fredags blev det ett skivstångspass och jag har fin träningsvärk, främst baksida lår.  sen promenerade jag till kräft riket där pappa hämtade upp mig. sen åkte vi upp till landet. middag och ina kom dit med. sen carro&mari som ville planera midsommar.

har haft seglarskole-kick off med lite segling och lite sådär för att uppdatera oss om hur det går till (och laga lite båtar och sådär) och lite TP mys hemma hos elin på kvällen, man kan säga att sommaren är igång kickad! fint väder var det också!

har ni haft en bra helg?

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!