Hör du ljudet av juli där utanför?

Såna vackra dagar! inte ska man sitta framför datan då men jaja, man måste ju nästan få en paus från solen ibland.. dagarna har iaf spenderats med fina vänner i solen. även besök hos mormor&morfar som bara blir äldre och äldre.. suck. fick iaf fiskgratäng och trevligt sällskap, och en sockerkaka med mig hem.. idag kom sararöd in och promenerade i hagaparken och sen åt vi lyxfukost på bakgården och jag fick även reda på att jag klarade min sista tenta, YAY! nu kan man verkligen lägga det första högskoleåret bakom sig. tjohooo!

igår var jag och mild på sånt sjuk jobbigt pass, helt sinnes! skakade i hela kroppen när jag var klar och trodde fan inte jag skulle kunna cykla hem, haha. men man kan ju alltid lite mer än man tror. skivstång+kondition heter det. värsta lilla biffen som höll i passet och man blev sporrad att ösa på. efter en timme med skivstång så man var alldeles skakis så var det kondtition i 15 min, låter inte mkt för världen kanske men med tanke på allt man gjort innan så var det sjuuukt jobbigt. men nöjd som man när jag väl var hemma. tror att jag måste köra ett skivstångspass i eftermiddag med, mest för att lindra den kommande träningsvärken som inte kommer bli nådig och så kommer ju detta "vanliga" skivstångspass kännas betydligt lättare när jag var med om pesten igår. men är ju kul att det kan vara så utmanande. man lär ju bli bättre för varje gång man gör det, så får väl se hur det blir men verkade som hon skulle ha ett pass i veckan hela hösten iaf..

nåja. imorgon är det midsommar, och än så länge lovar om hyfsat väder. det blir ett himla flängande för mig och peter: först ska vi upp till peters mormor utanför tierp som fyller 85 och ska bjuda på brunch vid 12(vi tänkte komma lite innan). sen ska vi vidare senast 14 ut mot landet där alla fina sommarvänner och familj väntar. så blir det som vanligt mys och grill och lekar. sedan vidare till håtö och haget för lite dans, har även pratats om en sväng till högmarsö och lite shakeshake med gänget. toppen!


så antar att vi inte hörs förens efter helgen. men jag hoppas ingen av mina läsare har tid att läsa min blogg i helgen ändå.. :) GLAD MIDSOMMAR!
Postat av: holm

duktig du är då! glad sommar säger vi då tycker jag :)

2010-06-24, 17:01:19 -
Postat av: sara

mysiga dagar! mer av de, med dig & min nya kärlek. (MAGVÄSKAN) ;) LOVE YA.

2010-06-24, 22:47:54 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: cissi också.

glad midsommar och grattis till tentan :D

2010-06-25, 07:19:41 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!