If I said something smoothly, could it be a little symphony


I natt fick Peters syster en flicka! typ lagom till jag kom hem vid halv 2 i natt var den ute! nu väntar vi med spänning på att få höra hur de mår och vad hon heter! så hoppas dom får komma hem idag så man får höra något! blir både nyfiken och orolig när man är så ovetande. Längtar tills vi kan åka och hälsa på!
har jag föresten visat bild på skorna jag blev kär i? fake converse som är blommiga och så GLADA! dock är dom slut överallt, vilket betyder att ALLA kommer ha såna skor. men jag får väl använda dom där ingen annan gör det (typ när vi är i paris;) och hoppas på att alla sliter ut sina fort!

Sen måste jag visa den underbara påskbuktten jag fick igår, och min fina vas till..

VIlket gör att blommorna jag köpte i förra veckan ser riktigt mesiga ut... haha


nåja, nu har jag sovit bort halva dagen och har en tvätt tid som kommer utnyttjas väl vid 14, innan dess funderar jag skarpt på att gå o sola, nu när SaraRöd kommit hem och förstör allas hopp om att man "ska" vara såhär blek vid den här tiden om året...
Postat av: Sara

Aha okej. Alice tycker jag är fint. :) Det funderade jag på förut men Fredrik var inte så förtjust i det.

Hehe ja nu är jag väldigt framtung =) Skitjobbigt när man ska resa sig upp från sängen, det är jättetungt att ta sig upp. Nja, jag växer nog inte så mycket mer nu. Fast om jag går över tiden i typ två veckor så lär jag väl växa mer men jag tror som sagt att den kommer i påsk =) Hoppas i alla fall. ^^

2010-03-29, 13:11:46 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: mia

Va roligt, grattis :D

2010-03-29, 13:41:26 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: nicole

Hur gick matchen då??????

2010-03-29, 13:45:07 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Andréa

ja, visst var det fina blommor vi fick Cissi :)

2010-03-29, 14:34:53 -
Postat av: Nicole

Ja men det vet väl alla att ostbollar bara består av protein;D Vi kan ju låtsas iaf:D

2010-03-29, 22:01:36 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!