Vi viker oss på asfalten av skratt, ingenting kan röra oss i natt

fan. skulle tvätta idag. så var det en liten låda på väggen som pep konstigt. "fel" och "strömförsörjningsfel" blinkade två knappar. jag lade i min tvätt ändå och båda maskinerna startare, så var inte dom med andra ord. men på vägen ut kunde jag ju inte låta bli att stanna o läsa, tänkte att man kanske kunde stänga av pipet iaf? jo men Cissi trycker på en knapp och värsta larmet drar igång! som en jävla polisbil! jag kutade upp för trappan och låste dörren efter mig, promenerar långsamt den lilla biten till dörren för att ingen ska misstänka ngt. vad ska jag göra nu då? ska jag vänta på att tvätten borde vara klar (jag vet inte ens om de fortsatte när jag fick igång larmet) och hoppas på det bästa. kanske ringa ngt nummer som finns där? låtsas att det inte var jag? suck. well done Cissi.
Postat av: Andréa

Hahaha, du är ju bara för rolig Cissi.´Kan verkligen se detta framför mig, skall bli spännande att få höra fortsättningen på tvättstugedramat :P

2010-03-16, 11:15:06 - URL: http://andreajacobsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!