We are lovers true and through

Så smart av oss att vilja ha en "strosa-på-stan-dag" när det är löningshelg.. jösses säger jag bara! så mycket folk..puh! en fika med falk&Bergh blev det också, mys! har kommit fram till att "fattig student" enbart beror på alla dessa ångest/belöningsgrejer man jobbar med, man ska köpa saker för att man är så duktig och faktiskt pluggar, man ska belöna sig genom att köpa saker för att man avslutat något och man ska köpa saker för att man har ångest för allt man inte gör, men borde. inte konstigt att det blir fattigt!

Denna väska ser kanske inte mycket ut för världen, men precis som min andra väska med "tant" tyg så är den rena rama Mary Poppins väskan! det får plats hur mycket som helt i den! så som den ser ut på bilden så innehåller den: två tunika/klänningar, ett par skor, en proviva, en påskmust, naturgodis, gott och blandat, nya strumpbyxor, min feta plånbok (?) och sånt där annat smått och gott som brukar finnas i väskor! det syns ta mig tusan inte utanpå. nåja, det är iaf bra! fick som sagt lite shoppat idag ändå, så nu är jag nån outfit rikare, på rea dessutom, mycket nöjd.

Nu väntar jag på att peter som har varit på match ska komma hem o sen är det lax-middag och mys. bussen går halv 8 imorn, sen är det otaliga timmar i bussen ned till skåne. datan får nog följa med som underhållning...

ha en mysig/festlig lördag!
Postat av: Anonym

Mer mys åt folket!

2010-03-27, 19:24:48 -
Postat av: holm, vem annars skulle skriva detta obegripliga...

typ lika mycket folk som befann sig på maxi kanske, gah blir tokig! men du, väskan, hallå, du måste ju ha något som man vet hur stort det är brevid, så man verkligen fattar, jag menar, hade du stått brevid, hade ju liksom du precis nått upp till handtagen, och då menar jag inte att du är kort, utan att väskan är stor! (när jag har skrivit denna otroliga kommentar ser jag ju självklart att din sko ligger brevid, men det behöver vi ju inte låssas om, det är lördagkväll och jag är trött..)

puss på dig

2010-03-27, 20:51:58 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!