Come along

Jag är sällan med i några som helst tävlingar, och orkar inte engagera mig i mycket. men så råkade jag se en sida där man kan samla poäng och få glass-checkar vad tror ni om det? man kan alltså göra lite reklam för dem (som jag gör nu;) och vips så dimper det ner checkar i mobilen man får gratis glass! det tyckte jag lät toppen till sommaren. så klicka in er ni också! KLICKA HÄR! det tar verkligen 1 minut och är helt gratis, även om ni själva inte orkar vara aktiva så kan ju åtminstone jag få en glass för att ni aktiverar ett konto där? tack på förhand. :)



Sebastian i min klass berättade att vin i Frankrike är "löjligt billigt" och kostar typ 10-15 spänn för en flaska, och så läste jag nånstans att även ost är väldigt billigt. det kan inte bli annat än livsfarligt...! herregud så trevligt. längtar verkligen.


Ps. Marrebarre får en puss för att hon aldrig försvinner!

Postat av: Marie

du får en STOR puss för att du alltid är så himla bäst! you and be darling, det vet du! :)

2010-05-07, 08:47:58 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!