Giving up the gun

haha, såg nu att hela bilderna inte kom med, suck & stön! kanske orkar fixa det sen. ska bara säga ett grykmt tack till Jullpull, Anna & Jenny för att vi fick både sovplats OCH gott sällskap! och när vi hängde med julia på hennes jobb så såg vi..............GERI HALLIWELL. mahahha, Ginger spice! fattar ni?! jag har gått en halvmeter från en SPICE! tjoho. det var coolt, tyckte jag iaf.

amen jag fixar sen.
Postat av: Pr

Amen i kyrkan!

2 dagar kvar kan man väl säga..

2010-05-11, 21:02:29 -
Postat av: Sara

Japp :D Ljusrosa tycker jag är fint :)

2010-05-11, 23:13:59 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!