I don't mind at all

Okej, det är 4 tappra som vill att jag ska få glass... ni andra då!? det är faktiskt inge jobbigt hurrni! kom igen..


Jag är så trött! ska gå och lägga mig inom kort. men ska väl fixa en matlåda tills imorn först. pust. Peter har lämnat mig och det är dötrist att vara ensam. som tur var ses vi på lördag, i london. hah. han ska dit med sin familj och se på fotboll på söndag men vi hinner nog mötas innan det. kuljul. men annars är det bara ännu mer skola imorn, jag ooorkar inte. men jag måste. efter det blir det kanske dejt med gamla Emma som plötsligt hörde av sig (marie, när man talar om trollen). sen kommer sara röd och vi ska mysa in i det sista och sen är det looooondon gott folk. ni kanske får ngt inlägg imorn.


usch jag har blivit så tråkig hurni. vad ska jag skriva om?

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!