Jag behöver dig mer än jag älskar dig, och jag älskar dig så himla mycket.



"Till en början finns alltid valet att vara ensam. Sedan blir det inte ett val längre. När slutade det vara ett val? Vad är det i mig som har slutat att välja dig, som istället har flyttat in dig så att jag måste vara med dig för att kunna vara med mig själv?"



"Vi är på film nu, det här är historien om oss, där kärleksparet får varandra i den första scenen. Alla andra människor färgas grå och vi blir röda som körsbär. I en scen som visas på trailern säger han att de hör ihop som Hennes & Mauritz."


Postat av: Nicole

Jag gillar majs! Fast jag tror jag måste chilla lite med dem, för igår när jag skulle bajsa kom det bara majskorn, man kan säga att jag majsade, haha:D

2010-05-08, 10:43:37 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!