Party with my pain

det är nästan så man längtar efter att göra tentan när man vet vad som väntar...

Nu är det alltså dan före dopparedan. så glöm för guds (läs:min) skull itne bort att hålla alla jävla tummar ni har imorn mellan 13-18. okej? då säger vi så.
Postat av: Nicole

Haha, gud jag dör, du missade när Sara skulle backa ner för min backe, typ ingen kan det så ingen kör ända upp men Sara gjorde det. Du missade något, skulle nästan filmat:D



Hur går pluggandet? Jag är all by my self now, men jag tänker på efter tentan istället, känns lite bättre då:P

2010-05-31, 13:39:39 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Pr

Språket, språket älskling! Lycka till då!

2010-06-01, 16:03:47 -
Postat av: sandra&nickolai

du är duktig på att skriva, bra blogg!

2010-06-01, 17:11:52 - URL: http://mybabiesandi.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!