Underline everything, I’m a professional in my beloved white shirt

Nu är det verkligen sommar och sommarlovet närmar sig med stormsteg - lycka!
igår blev det grill på underbara bakgården med bästa sarahugo och det slutar som det alltid gör med dem, vilket leder till att jag mådde mycket dåligt på jobbet, snurrig i huvudet så fort jag reste mig etc.. men kände ju också att om jag hade varit hemma hade jag typ legat i sängen eller suttit på donken, så att få pengar för att vara ute i solen med underbara barn och vara bakis kändes rätt ok. dock har jag haft sjukt ont i halsen hela dagen och nu när jag fått i mig lite mat och ännu en ipren känner jag att det är lite feber i huvudet och jag mår ta mig fan inte alls som jag förtjänar, jag mår mycket sämre. och nej man ska inte klaga på småsaker - jag lever ju. men ibland måste man ju få, ni vet. Vardagslyx med mysgrill, inte vardagslyx med sjuk&bakis.



Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!