Up in the air, just above the clouds

Idag var jag valpvakt! tänkte ju motionera och plugga. men med en vän(&hund) i nöd, så var det lika bra att ställa upp! så tog med mig plugg (och dator) till sollet vid halv 10 och sen mötte jag upp lilla Maja 12 veckor. världssöt. insåg snabbt att det är mer krävande med en hund än en bebis! haha, vet inte om det är bra eller dåligt? i vilket fall hade jag en helmysig dag som avslutades med att Malin tillslut kom hem från jobbet och vi fikade på lite te och ananas och prata prata prata.... fint!


en liten bild från när jag o Peter satt o myste i solen i vsaparken igår! inte lika varmt i luften längre.. och ska bli risigt nu i några dagar, så på med kläder igen och hoppas på att det är riktigt vårigt i london! lääängtar!
Postat av: Sara

Ja, det har dom, för typ ett år sen eller nåt. :( Inte så oväntat som du säger, men dom hade så fina grejer där. Finns ju ingen annan affär i stan där dom har såna prydnadssaker som det fanns på Shape (hittade inga vaser på Öob :( ). Hehe ja det är tur =) Haha tror du det, det tror inte jag, du lär väl träna bort allt sen ändå :) När du får tid vill säga ;) Puss o kram!

2010-05-04, 17:54:09 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är klart :) Oj, sprang han!? Tänk om det skulle hända något när han sprang o barnet hade råkat illa ut! Han sprang inte fort hoppas jag.

2010-05-04, 21:50:53 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!